Schoepenweg 51-i
085 400 1048
prem@agapezorg-dienstverlening.nl
Ma-Vr 09:00 - 17:00
Bij Agape Zorg en Dienstverlening begrijpen we dat de ervaringen van cliënten van onschatbare waarde zijn voor het verbeteren van zorgprocessen. Daarom bieden wij zorginstellingen de mogelijkheid om gebruik te maken van PREM (Patient Reported Experience Measures), een krachtig hulpmiddel waarmee de ervaringen van cliënten gemeten en geanalyseerd worden. Met PREM helpen wij zorgorganisaties om waardevolle inzichten te verkrijgen, zodat ze gericht verbeteringen kunnen doorvoeren en de kwaliteit van hun zorg kunnen verhogen.
Daarnaast erkennen we het belang van medewerkersbetrokkenheid, en bieden we oplossingen aan om ook de ervaringen van medewerkers in kaart te brengen. Deze inzichten helpen bij het verbeteren van zowel de primaire als de ondersteunende processen, waar dat nodig is.
Bij Agape Zorg en Dienstverlening begrijpen we dat de ervaringen van cliënten van onschatbare waarde zijn voor het verbeteren van zorgprocessen. Daarom bieden wij zorginstellingen de mogelijkheid om gebruik te maken van PREM (Patient Reported Experience Measures), een krachtig hulpmiddel waarmee de ervaringen van cliënten gemeten en geanalyseerd worden. Met PREM helpen wij zorgorganisaties om waardevolle inzichten te verkrijgen, zodat ze gericht verbeteringen kunnen doorvoeren en de kwaliteit van hun zorg kunnen verhogen.
Daarnaast erkennen we het belang van medewerkersbetrokkenheid, en bieden we oplossingen aan om ook de ervaringen van medewerkers in kaart te brengen. Deze inzichten helpen bij het verbeteren van zowel de primaire als de ondersteunende processen, waar dat nodig is.
In de zorg draait alles om het bieden van de best mogelijke zorg aan cliënten. Maar hoe weet u of de zorg die u biedt daadwerkelijk aansluit op de behoeften en verwachtingen van uw cliënten? Dit is waar een cliënttevredenheidsonderzoek van cruciaal belang is. Door actief feedback van cliënten te verzamelen, krijgt u inzicht in hun ervaringen en kunt u gerichte verbeteringen doorvoeren om de kwaliteit van zorg te optimaliseren. Een tevreden cliënt betekent niet alleen een hogere kwaliteit van leven voor de persoon zelf, maar draagt ook bij aan de reputatie en het succes van uw zorginstelling.
Cliënttevredenheidsonderzoek is een waardevol instrument voor allerlei zorginstellingen, van kleinschalige thuiszorgorganisaties tot grote zorginstellingen en ziekenhuizen. Instellingen die streven naar constante verbetering van de zorgkwaliteit kunnen veel baat hebben bij het uitvoeren van deze onderzoeken. Ook organisaties die moeten voldoen aan externe audits of kwaliteitsnormen, zoals ISO 9001, kunnen gebruik maken van de inzichten uit cliënttevredenheidsonderzoeken om hun processen en zorgverlening verder te optimaliseren.